středa 11. března 2015

Zapečené těstoviny s rajčaty a mozzarellou

Ze všeho nejradši chystám dorty a koláče. Jenže - co si budeme povídat - tím se moc nenajíte. Bohužel se u mě ale i pere jeden další nešvar. Péct mi nevadí třeba pozdě do noci, ale vaření do pozdních hodin mě moc neba. No a to byl právě ten samý případ včera, kdy se mi nic nechtělo, ale musela jsem. A tak jsem udělala jednoduché zapečené těstoviny. Byť bez jediného kousku masa, mí tři chlapi doma a pes si jídlo pochvalovali :) Zkuste taky :)

Ingredience:

1 sáček těstovin (jaké se vám líbí na zapečení víc)
1 hrst lítků bazalky
3-4 masitá rájčata
3 lžíce olivového oleje
4 lžíce pasaty
hrst sušených rajčat
250 g mozzarelly
50 g parmezánu
sůl, pepř

Příprava:

Uvařte v osolené vodě těstoviny, klidně i lehce nedovařené, v troubě vám ještě mírně dojdou. Po slití je dejte do zapékací mísy, pokapejte olejem, přidejte na kostičky pokrájená rajčata, mozzarellu pokrájenou na půlkolečka, zalijte pasatou a přidejte natrhanou bazalku. Osolte a opepřete a vše hezky promíchejte. Dejte péct na cca 200 stupňů asi 20 minut, poté vytáhněte, posypte čerstvě nastrouhaným parmezánem a dejte zapéct ještě na dalších 5 minut. A hotovo !

Dobrou chuť!

(Opět se omlouvám za kvalitu fotky, slibuju, že se brzo polepším :))

Žádné komentáře:

Okomentovat