čtvrtek 27. listopadu 2014

Kam pro inspiraci?

Každý máme svoje zdroje receptů, které nám sedí nejvíc. Někdo rád listuje starými kuchařkami, někdo servufuje na internetu, někdo si je výmýšlí sám. Já to mám tak trochu jako směs ode všeho :) 
Kuchařek mám hned několik. Zrovna nedávno jsem jednu dostala a moc mě to potěšilo. Abyste mě potěšili, stačí málo. Nepotřebuju pugéty, drahé parfémy, autíčka ani botičky. Ikdyž... :-D nejvíc mě potěší kuchařka. A to přesně kolegové z bývalé práce věděli (mimochodem děcka, už mi chybíte :)). Brečela jsem jako želva, ale mám krásnou památku a úžasný zdroj inspirací:


A co Internet? Mám tři oblíbence, kam ráda chodím pro inspiraci, kterou si často i trošku pozměním. Z prvních je server prozeny.cz, který na vás vybafne při otevření seznamu. Na ženské časopisy moc nechodím, nicméně tady mají velice dobré recepty. Stránek jsem si všimla při období "Pečeme s Michalem", protože jsem si všimla, že Michal je přesně TEN Michal, který chodil na stejný gympl a byl se mnou v Anglii. Potěší vidět, že někomu, koho znáte, se dobře daří.
Nedávno jsem stejně tak narazila na bloggerku Koko, která má svá videa na stream.cz. Je usměvavá, vtipná a necrcá se s tím. A má recht. Moc jí fandím a v koutku duše trošku doufám, že se mi tohle někdy taky povede.
No a poslední místečko, kam chodím šmejdit, jsou francouzské stránky marmiton.org, které jsou ve Francii nesmírně známé a můžete mít dokonce i aplikaci do mobilu. Aplikace je celkem vtipná - pokud máte dost odvahy a obchůdek nedaleko (nebo nekonečné zásoby v ledničce a špajzu), stačí jen potřást telefonem a ten vám dá náhodný recept, který si můžete uvařit. A ne, že budete podvádět a třást pořád dokola, než tam bude něco co chcete! Anebo až tam vyskočí svíčková - to byste měli za chilku třes ruky na doživotí. Ačkoliv ten při jistých situacích nemusí být na škodu, že?
A kam chodíte pro inspiraci vy? Pochlubte se v diskuzi :)

Žádné komentáře:

Okomentovat